Persecuția aspră a guvernului PCC nu face decât să-mi întărească dragostea pentru Dumnezeu

de Li Zhi, provincia Liaoning

În anul 2000, am fost destul de norocoasă încât să aud Evanghelia Împărăției lui Dumnezeu Atotputernic. Citind cuvintele lui Dumnezeu, am ajuns să înțeleg taina numelor lui Dumnezeu, taina întrupărilor lui Dumnezeu și adevărurile referitoare la modul în care cele trei etape ale lucrării lui Dumnezeu mântuiesc omenirea și cum îl schimbă, îl purifică și îl desăvârșesc pe om. Am devenit sigură că Dumnezeu Atotputernic este Domnul Isus reîntors și am acceptat cu bucurie Evanghelia Împărăției lui Dumnezeu. După aceea, m-am alăturat activ vieții bisericești, răspândind Evanghelia și fiind martoră pentru Dumnezeu. În 2002, am devenit cunoscută la nivel local pentru predicarea Evangheliei și eram în pericol constant de a fi arestată de poliția PCC. Nu am avut de ales decât să fug de acasă pentru a putea continua să-mi îndeplinesc datoria.

Citește în continuare „Persecuția aspră a guvernului PCC nu face decât să-mi întărească dragostea pentru Dumnezeu”