Iubirea lui Dumnezeu mi-a întărit inima

de Zhang Can, provincia Liaoning

În familia mea, toată lumea s-a înțeles mereu foarte bine. Soțul meu este un om foarte atent și grijuliu, iar fiul meu este foarte rezonabil și mereu respectuos cu cei în vârstă. Ba mai mult, am fost destul de înstăriți. Teoretic, ar fi trebuit să fiu foarte fericită, dar în realitate nu s-a întâmplat așa. Oricât de bine m-au tratat soțul și fiul meu și oricât de bogați am fost, nimic din toate astea nu m-a putut face fericită. Nu puteam niciodată să dorm noaptea pentru că făcusem artrită și sufeream și de insomnie severă, lucruri care au dus la o circulație redusă a sângelui către creier și la o slăbiciune generală la nivelul membrelor. Chinul acestor boli, împreună cu presiunea constantă de a conduce o afacere, m-au făcut să trăiesc într-o suferință de negrăit. Am încercat să depășesc acest lucru în diferite moduri, dar nimic nu părea să funcționeze vreodată.

Citește în continuare „Iubirea lui Dumnezeu mi-a întărit inima”