Dumnezeu este puterea vieții mele

de Xiaohe, provincia Henan

În ceea ce a părut o bătaie de gene, L-am urmat pe Dumnezeu Atotputernic timp de 14 ani. De-a lungul acestor ani, am experimentat urcușuri și coborâșuri, iar calea a fost adesea dificilă, dar, pentru că am avut cuvântul lui Dumnezeu, precum și dragostea și mila lui Dumnezeu să mă însoțească, m-am simțit foarte împlinită. În acei 14 ani, cea mai memorabilă experiență a fost arestarea mea din august 2003. Cât timp am fost în arest, am fost torturată brutal de poliția PCC și am fost lăsată aproape invalidă. Dumnezeu Atotputernic a fost Cel care a vegheat asupra mea și m-a apărat și Cel care Și-a folosit cuvintele iar și iar pentru a mă îndruma, lucru care mi-a permis, în sfârșit, să birui tortura acelor demoni, să rămân fermă și să mărturisesc. În timpul acestei experiențe, am simțit profund puterea extraordinară a cuvintelor lui Dumnezeu Atotputernic și tăria forței Sale vitale, lucru prin care am stabilit că Dumnezeu Atotputernic este singurul Dumnezeu adevărat care deține suveranitatea asupra tuturor lucrurilor și cârmuiește asupra tuturor lucrurilor. Chiar mai mult, El este singura mea mântuire, singurul pe care mă pot baza și nicio putere inamică nu mă poate îndepărta de Dumnezeu și nu mă poate opri din a-I urma pașii.

Citește în continuare „Dumnezeu este puterea vieții mele”