Gustarea iubirii lui Dumnezeu în mijlocul greutăților

de Chen Lu, provincia Zhejiang

M-am născut în anii 1980 într-un sat – fusesem o familie de țărani timp de generații. M-am afundat în studii ca să pot fi admisă la colegiu și să scap de viața de sărăcie și înapoiere de la sat. Când am început liceul, am dat de Istoria artei vestice și abia când am văzut atât de multe picturi frumoase precum „Geneza”, „Grădina Edenului” și „Cina cea de taină”, atunci am realizat că exista un Dumnezeu în univers care crease toate lucrurile. Nu am putut să nu am o inimă plină de venerație pentru Dumnezeu. După ce am absolvit facultatea, mi-am găsit foarte ușor o slujbă bună, apoi mi-am găsit un partener minunat. În sfârșit, îmi realizasem propriile speranțe precum și cele ale strămoșilor mei: scăpasem de viața în care trebuie să ne ținem fața către pământ și spatele către cer. În 2008, nașterea unui copil a adăugat mult mai multă bucurie vieții mele. Privind tot ceea ce aveam în viața mea, consideram că ar trebui să am o viață fericită, confortabilă. Totuși, în timp ce mă bucuram de acea viață frumoasă, de invidiat, nu puteam să scap de sentimentul vag de pustiu din adâncul inimii mele. Asta mă făcea foarte confuză și neputincioasă.

Citește în continuare „Gustarea iubirii lui Dumnezeu în mijlocul greutăților”

Fragment 27 | „Lucrarea lui Dumnezeu, firea lui Dumnezeu și Dumnezeu Însuși (I)”

Devotional zilnic | Fragment 27 | „Lucrarea lui Dumnezeu, firea lui Dumnezeu și Dumnezeu Însuși (I)”

Binecuvântarea lui Dumnezeu pentru Noe după potop

Geneza 9:1-6 Dumnezeu i-a binecuvântat pe Noe şi pe fiii săi şi le-a zis: „Fiţi roditori, înmulţiţi-vă şi umpleţi pământul. Frica şi groaza de voi să fie peste toate vieţuitoarele pământului, peste păsările cerului, peste toate creaturile care mişună pe pământ şi peste toţi peştii mării. Ele vă sunt date în stăpânire. Tot ce se mişcă şi are viaţă vă va fi hrană. Aşa cum v-am dat plantele verzi, acum vă dau totul. Dar să nu mâncaţi carne cu viaţa ei, adică cu sânge. Pentru sângele vieţilor voastre voi cere socoteală; voi cere socoteală de la orice vietate. Iar din mâna omului, voi cere socoteală pentru viaţa semenului său. Cine varsă sângele omului, de om sângele-i va fi vărsat, căci după chipul lui Dumnezeu l-a făcut Dumnezeu pe om.”

Citește în continuare „Fragment 27 | „Lucrarea lui Dumnezeu, firea lui Dumnezeu și Dumnezeu Însuși (I)””