Cea Mai Frumoasa Muzica Crestina „Speranțele lui Dumnezeu pentru omenire nu s-au schimbat”

Cele mai frumoase cantari crestine „Speranțele lui Dumnezeu pentru omenire nu s-au schimbat”

De când l-a creat pe om, la început,
Dumnezeu a dorit un grup de biruitori,
oameni care să umble cu El,
capabili să înțeleagă,
să-I cunoască și să-I cuprindă firea.
Indiferent cât de mult mai trebuie să aștepte El
sau de cât de grea e calea din față
sau cât de-ndepărtate-s scopurile dorite de El,
Dumnezeu n-a schimbat
și n-a renunțat la așteptările Lui pentru om. Citește în continuare „Cea Mai Frumoasa Muzica Crestina „Speranțele lui Dumnezeu pentru omenire nu s-au schimbat””

Capitolul 31

Îi iubesc pe toți cei care Mă doresc sincer. Dacă vă concentrați asupra iubirii pentru Mine, vă voi binecuvânta cu siguranță în mod extraordinar. Îmi înțelegeți intențiile? În casa Mea, nu există distincție între statut înalt și jos. Fiecare este fiul Meu, Eu sunt Tatăl vostru, Dumnezeul vostru. Eu sunt suprem și unic. Eu controlez totul în univers! Citește în continuare „Capitolul 31”