Capitolul 24

Se apropie timpul. Treziți-vă! Toți sfinții! Voi grăi către voi. Toți aceia care aud se vor trezi. Sunt Dumnezeul în care ați avut credință în toți acești ani. Astăzi M-am întrupat și am venit în fața ochilor voștri, iar aceasta relevă cine Mă dorește cu adevărat, cine este dispus să plătească orice preț pentru Mine, cine ascultă cu adevărat cuvântul Meu și cine este dispus să pună adevărul în practică. Pentru că Eu sunt Dumnezeul atotputernic, pot vedea toate secretele omului ascunse în întuneric, știu cine Mă dorește cu adevărat și știu cine Îmi opune rezistență; pot observa toate lucrurile. Citește în continuare „Capitolul 24”

Film creștin „Cine este Domnul meu” Segment 5 – Doar cei care urmează pașii lui Dumnezeu pot dobândi calea vieții veșnice

Film creștin „Cine este Domnul meu” Segment 5 – Doar cei care urmează pașii lui Dumnezeu pot dobândi calea vieții veșnice

Mulți oameni care au credință în Domnul sunt de părere că, având în vedere că Biblia este o consemnare a cuvântului lui Dumnezeu și a mărturiei omului și poate oferi o considerabilă edificare pentru om, citirea Bibliei ar trebui să ne dea viaţă veșnică. Dar Domnul Isus a spus: „Voi cercetaţi Scripturile deoarece credeţi că în ele aveţi viaţă veşnică, dar tocmai acestea sunt cele care depun mărturie despre Mine!

Citește în continuare „Film creștin „Cine este Domnul meu” Segment 5 – Doar cei care urmează pașii lui Dumnezeu pot dobândi calea vieții veșnice”