Film creștin subtitrat „Cine este domnul meu” Segment 4 – Care este legătura dintre Biblie și Dumnezeu?

Film creștin subtitrat „Cine este domnul meu” Segment 4 – Care este legătura dintre Biblie și Dumnezeu?

De două mii de ani, credința noastră în Domnul s-a manifestat prin prisma Bibliei și multi dintre noi cred că „Biblia reprezintă Cuvântul Domnului, deci a crede în Dumnezeu înseamnă a crede în Biblie și invers.” Sunt aceste idei corecte? Ce înseamnă defapt să crezi în Dumnezeu? Și ce înseamnă să crezi în Biblie? Care este legătura dintre Biblie și Dumnezeu? Credința oarbă și venerarea Bibliei înseamnă oare a crede și a te închina la Dumnezeu? Acest video vă va dezvălui răspunsul! Citește în continuare „Film creștin subtitrat „Cine este domnul meu” Segment 4 – Care este legătura dintre Biblie și Dumnezeu?”

Capitolul 23

Către toți frații și surorile care Mi-au auzit vocea: ați auzit vocea strictei Mele judecăți și ați îndurat suferință extremă. Cu toate acestea, ar trebui să știți că, dincolo de vocea Mea aspră se ascund intențiile Mele! Vă disciplinez ca să puteți fi salvați. Ar trebui să știți că pentru fiii Mei iubiți, vă voi disciplina și vă voi tăia și vă voi face compleți în curând. Citește în continuare „Capitolul 23”

Film creștin subtitrat „Cine este domnul meu” Segment 3 – Totul despre dezbaterea „Dacă Biblia este inspirată de Dumnezeu”

Film creștin subtitrat „Cine este domnul meu” Segment 3 – Totul despre dezbaterea „Dacă Biblia este inspirată de Dumnezeu”

Vreme de două mii de ani, lumea religioasă s-a bazat pe ceea ce a spus Pavel despre faptul că Biblia a fost inspirată de Dumnezeu și a crezut mereu acest lucru „Biblia este Cuvântul lui Dumnezeu,” și „Biblia Îl reprezintă pe Domnul.” Sunt aceste idei corecte? Acest video vă va dezvălui răspunsul! Citește în continuare „Film creștin subtitrat „Cine este domnul meu” Segment 3 – Totul despre dezbaterea „Dacă Biblia este inspirată de Dumnezeu””