Capitolul 27

Singurul Dumnezeu adevărat care administrează toate lucrurile din univers – Hristos Cel atotputernic! Aceasta este mărturia Duhului Sfânt, este o dovadă incontestabilă! Duhul Sfânt lucrează să depună mărturie peste tot, ca nimeni să nu aibă vreo îndoială. Regele triumfător, Dumnezeu Atotputernic! El a triumfat asupra lumii, a triumfat asupra păcatului și a realizat răscumpărarea. Citește în continuare „Capitolul 27”

Muzică creștină de închinare „Am văzut iubirea lui Dumnezeu”

Cantari crestine noi „Am văzut iubirea lui Dumnezeu”

Dumnezeule Atotputernic, Tu mă iubești.
Din lumea murdară, pe mine m-ai ales!
Deci am venit ‘naintea Ta,
da, am venit înaintea Ta,
trăind viaţa bisericii
bucurându-mă de cuvântul Tău.
Ce binecuvântare că Tu mă înalţi azi! Citește în continuare „Muzică creștină de închinare „Am văzut iubirea lui Dumnezeu””