Cea Mai Frumoasa Muzica Crestina „Dumnezeu va restabili forma anterioară a creației”

Cele mai frumoase cantari crestine „Dumnezeu va restabili forma anterioară a creației”

Rostind cuvinte profunde, Dumnezeu privește universul.
Toată creația e înnoită pe baza cuvântului Lui.
Cerul se schimbă, la fel și pământul, omul își arată esența sa.
Când Dumnezeu a creat lumea, toate lucrurile erau clasificate,
la fel și tot ce avea formă vizibilă. Citește în continuare „Cea Mai Frumoasa Muzica Crestina „Dumnezeu va restabili forma anterioară a creației””

Capitolul 26

Fiii mei, fiți atenți la cuvintele Mele, ascultați-Mi în liniște vocea și Mă voi dezvălui vouă. Fiți liniștiți înăuntrul Meu, pentru că Eu sunt Dumnezeul vostru, singurul vostru Răscumpărător. Trebuie să vă liniștiți inimile tot timpul, să trăiți înăuntrul Meu; Eu sunt stânca voastră, sprijinul vostru. Nu vă gândiți la altceva, ci bazați-vă cu toată inima pe Mine și Mă voi arăta cu siguranță vouă – Eu sunt Dumnezeul vostru! Ah, scepticii aceia! Ei cu siguranță nu pot rămâne fermi și nu vor câștiga nimic. Trebuie să știi ce moment este acum, ce moment crucial este acesta! Ce moment cheie este! Nu vă agitați pentru lucruri fără niciun folos; apropriați-vă repede de Mine, intrați în părtășie cu Mine și Eu vă voi releva toate tainele. Citește în continuare „Capitolul 26”

Muzica crestina romana „Dragoste pură fără pată” Ce înseamnă să-L iubești cu adevărat pe Dumnezeu?

Poezii crestine romana „Dragoste pură fără pată” Ce înseamnă să-L iubești cu adevărat pe Dumnezeu?

Dragostea e-o emoție pură, pură, fără pată.
Folosește-ți inima,
folosește-ți inima să iubești,
să simți și să îți pese.
Dragostea nu pune condiții sau bariere sau distanță.
Folosește-ți inima,
folosește-ți inima să iubești,
să simți și să îți pese. Citește în continuare „Muzica crestina romana „Dragoste pură fără pată” Ce înseamnă să-L iubești cu adevărat pe Dumnezeu?”