În sfârșit văd adevărul despre mine

de Shen Xinwei, Italia

În 2018, datoria mea în cadrul Bisericii era de a traduce documente, lucrând alături de sora Zhang și sora Liu. Ne înțelegeam grozav. În timpul unei întruniri, am avut părtășie despre felul în care a fost recunoscut un conducător fals. Sora Liu l-a evaluat astfel pe falsul conducător: „Înlocuiește oamenii fără să urmeze principiile. A transferat-o pe sora Zhang, dar a păstrat în echipă o altă soră care nu este la fel de atentă și harnică în datoria ei.” Când celălalt conducător a citit asta fraților și surorilor, m-am înroșit imediat la față. Simțeam că vorbele surorii Liu erau foarte aspre. M-am silit să-mi păstrez calmul, însă eram foarte tulburată. Fiind doar noi trei în echipă, eram sigură că eu eram cea pe care o menționase. Am simțit că toată lumea va crede că nu eram atentă sau harnică în datoria mea. Cum aș mai putea ține fruntea sus după asta? De atunci, i-am purtat pică surorii Liu, iar relația noastră s-a răcit.

Citește în continuare „În sfârșit văd adevărul despre mine”