Doar judecata și mustrarea lui Dumnezeu din zilele de pe urmă constituie lucrarea Lui esențială și decisivă pentru mântuirea omenirii

Versete din Biblie pentru referințe:

„El spunea cu glas puternic: «Fiţi temători de Dumnezeu şi daţi-I slavă, pentru că a sosit ceasul judecăţii Lui!»” (Apocalipsa 14:7).

„Căci este timpul să înceapă judecata chiar de la Casa lui Dumnezeu” (1 Petru 4:17).

„El va judeca între neamuri şi va hotărî pentru multe popoare” (Isaia 2:4).

„Iar dacă aude cineva cuvintele Mele şi nu le păzeşte, nu Eu îl judec. Căci Eu n-am venit să judec lumea, ci să mântuiesc lumea. Pe cel ce Mă respinge şi nu primeşte cuvintele Mele are cine să-l judece: Cuvântul pe care l-am spus Eu, acela îl va judeca în ziua de pe urmă” (Ioan 12:47-48).

Citește în continuare „Doar judecata și mustrarea lui Dumnezeu din zilele de pe urmă constituie lucrarea Lui esențială și decisivă pentru mântuirea omenirii”