Faptul că am supraviețuit persecuției nemiloase mi-a întărit credința în Dumnezeu

de Zhao Rui,, provincia Shanxi

Numele meu este Zhao Rui. Datorită harului lui Dumnezeu, întreaga mea familie a început să-L urmeze pe Domnul Isus în 1993. În 1996, când aveam șaisprezece ani, am fost atrasă de iubirea pentru Domnul Isus și am început să lucrez în biserică și să țin predici. Cu toate acestea, nu după mult timp, am început să observ multe lucruri în cadrul bisericii care m-au dezamăgit amarnic: colegii puneau la cale intrigi unul împotriva celuilalt, se excludeau reciproc și se întreceau pentru putere și profit. Era ca și cum învățătura Domnului că ar trebui să ne iubim unii pe alții ar fi fost uitată cu mult timp în urmă. Cei care țineau predici păreau să nu aibă nimic de spus și nu era nicio bucurie în a trăi viața bisericească. Multe surori și mulți frați deveniseră negativi și slabi și chiar încetaseră să participe la întruniri… Pusă față în față cu starea sumbră și dezolantă a bisericii, mă simțeam deosebit de neliniștită și neputincioasă. În iulie 1999, prin orchestrarea și rânduiala miraculoasă a lui Dumnezeu, am întâmpinat întoarcerea Domnului Isus – Dumnezeu Atotputernic. Citind cuvintele lui Dumnezeu Atotputernic și implicându-mă în viața bisericii, m-am bucurat din nou de lucrarea Duhului Sfânt. Când participam la întâlniri cu frații și surorile mele, stilul religios de viață pe care îl conduceam odată a fost spulberat; fiecare persoană putea să spună ce simțea cu adevărat, aveam părtășie despre lumina oferită de luminarea Duhului Sfânt și discutam despre modul în care experimentam cuvântul lui Dumnezeu, ca și despre cum să ne bazăm pe Dumnezeu pentru a ne lepăda de corupție. Mai mult, frații și surorile trăiau în mod foarte devotat și plin de demnitate; erau iertători și îngăduitori cu neajunsurile și manifestările de corupție ale celorlalți și își acordau unul altuia asistență iubitoare. Dacă cineva trecea prin greutăți, nimeni nu-l privea de sus sau îl desconsidera, ci căutau adevărul împreună pentru a găsi o soluție la problema sa. Aceasta era viața bisericească pe care o dorisem dintotdeauna – adevărata cale pe care o căutasem mulți ani! Mă întorsesem, în sfârșit, înaintea lui Dumnezeu, după ce fusesem pierdută ani de-a rândul! Am luat o hotărâre în fața lui Dumnezeu: „Le voi aduce înaintea lui Dumnezeu pe acele suflete nevinovate care încă trăiesc în întuneric pentru a le permite să trăiască sub îndrumarea și binecuvântarea lucrării Duhului Sfânt și să fie udate de apa vie a vieții a lui Dumnezeu. Aceasta este chemarea mea ca ființă creată și este cel mai semnificativ și valoros mod de a-mi trăi viața.” Gândind asta, m-am dedicat întru totul îndeplinirii datoriilor mele.

Citește în continuare „Faptul că am supraviețuit persecuției nemiloase mi-a întărit credința în Dumnezeu”

Corul evanghelic „Imnul Împărăției: Împărăţia se pogoară în lume” Muzică creștină

Corul evanghelic „Imnul Împărăției: Împărăţia se pogoară în lume” Muzică creștină

Imnul însuflețitor al Împărăției a răsunat, vestind întregului univers venirea lui Dumnezeu printre oameni! Împărăția lui Dumnezeu a venit! Toți oamenii se înveselesc, toate lucrurile se bucură! Pretutindeni în ceruri, totul debordează de voioșie! Ce scene captivante de sărbătoare sunt acestea?!
Dintre oameni, care trăiesc în suferință și au îndurat mii de ani de corupție a Satanei, cine nu tânjește, cine nu râvnește după venirea lui Dumnezeu? De-a lungul veacurilor, câți credincioși și urmași ai lui Dumnezeu nu au îndurat suferințe și necazuri, persecuție și înstrăinare? Cine nu speră că Împărăția lui Dumnezeu va veni în curând? După ce a gustat bucuriile și supărările umanității, cine dintre oameni nu dorește ca adevărul și dreptatea să dețină puterea asupra omenirii?
Când Împărăția lui Dumnezeu va veni, ziua așteptată cu disperare de toate națiunile și popoarele va sosi în sfârșit! La vremea aceea, care vor fi scenele printre toate lucrurile din ceruri și de pe pământ? Cât va fi de frumoasă viața în Împărăție? Cu „Imnul Împărăției: Împărăţia se pogoară în lume”, rugăciunile de milenii se vor adeveri!

Citește în continuare „Corul evanghelic „Imnul Împărăției: Împărăţia se pogoară în lume” Muzică creștină”