Necazul a inspirat dragostea mea pentru Dumnezeu

de Meng Yong, provincia Shanxi

Eu sunt, din firea mea, o persoană onestă, și tocmai de aceea am fost mereu agresat de alți oameni. Ca urmare, am gustat din răceala lumii acesteia, și simțeam că viața mea era goală și fără sens. După ce am început să cred în Dumnezeu Atotputernic, prin citirea cuvântului lui Dumnezeu și prin viața trăită în biserică, inima mea a ajuns să fie plină de sinceritate și bucurie, ca niciodată înainte. Văzându-i pe frații și pe surorile din Biserica lui Dumnezeu Atotputernic iubindu-se unii pe alții, ca o familie, am înțeles că numai Dumnezeu e drept și că doar în Biserica lui Dumnezeu Atotputernic este lumină. După câțiva ani în care am experimentat personal lucrarea lui Dumnezeu Atotputernic, am ajuns să înțeleg cu adevărat că cuvintele lui Dumnezeu Atotputernic pot, cu adevărat, să îi schimbe și să îi mântuiască pe oameni. Dumnezeu Atotputernic este dragoste și este mântuire. Pentru ca tot mai mulți oameni să se bucure de dragostea lui Dumnezeu și să primească mântuirea lui Dumnezeu, împreună cu frații și surorile mele ne străduiam să facem tot ce puteam ca să răspândim Evanghelia, însă nu ne-am așteptat niciodată să fim prinși și persecutați de Partidul Comunist.

Citește în continuare „Necazul a inspirat dragostea mea pentru Dumnezeu”