Cântec de închinare creștin „Dumnezeu creează un mâine mai frumos pentru omenire”

Poezii crestine „Dumnezeu creează un mâine mai frumos pentru omenire”

Fermierilor din Canaan,
care întâmpină întoarcerea lui Dumnezeu,
El dăruiește fructele Lui,
El Își dorește ca cerurile și omul
să dăinuiască veșnic, omul să trăiască veșnic. Citește în continuare „Cântec de închinare creștin „Dumnezeu creează un mâine mai frumos pentru omenire””

Capitolul 7

Toate ramurile de vest ar trebui să Îmi asculte vocea:

În trecut, Mi-ați fost voi credincioși? Mi-ați ascultat sfaturile excelente? Aveți speranțe care sunt realiste, nu nedeslușite și nesigure? Loialitatea omului, iubirea lui, credința lui – nu există nimic care să nu vină de la Mine, nimic în afară de ceea ce este dat de Mine. Oamenii Mei, când ascultați cuvintele Mele, înțelegeți voia Mea? Îmi vedeți inima? Citește în continuare „Capitolul 7”