Muzica Crestina „Încercările și rafinarea lui Dumnezeu sunt pentru desăvârșirea omului”

Cantari crestine „Încercările și rafinarea lui Dumnezeu sunt pentru desăvârșirea omului”

De crezi în Dumnezeu, supune-te Lui,
practică adevărul și fă-ți toată datoria, o, o.
Trebuie să-nțelegi prin ce-ar trebui să treci.
De treci doar prin judecată și disciplină, o, o,
dar nu-ți poți da seama când Dumnezeu te tratează
sau disciplinează, e inacceptabil. Citește în continuare „Muzica Crestina „Încercările și rafinarea lui Dumnezeu sunt pentru desăvârșirea omului””

Capitolul 119

Toți ar trebui să înțelegeți intențiile Mele, toți ar trebui să înțelegeți starea Mea. Acum este vremea să Mă pregătesc să Mă întorc în Sion; nu Mă gândesc la nimic altceva decât la asta. Sper doar să Mă întâlnesc cu voi într-o zi curând și să petrec fiecare minut și fiecare secundă împreună cu voi în Sion. Citește în continuare „Capitolul 119”