Coruri crestine „Imnul Împărăției: Împărăţia se pogoară în lume” Repere III: Un nou cer și un nou pământ după dezastru

Coruri crestine „Imnul Împărăției: Împărăţia se pogoară în lume” Repere III: Un nou cer și un nou pământ după dezastru

Imnul însuflețitor al Împărăției a răsunat, vestind întregului univers venirea lui Dumnezeu printre oameni! Împărăția lui Dumnezeu a venit! Toți oamenii se înveselesc, toate lucrurile se bucură! Pretutindeni în ceruri, totul debordează de voioșie! Ce scene captivante de sărbătoare sunt acestea?! Citește în continuare „Coruri crestine „Imnul Împărăției: Împărăţia se pogoară în lume” Repere III: Un nou cer și un nou pământ după dezastru”

Întrebare 4: Ceea ce aţi spus voi mi-a îngăduit să înţeleg că speranţa noastră în legătură cu întoarcerea Domnului şi răpirea a venit într-adevăr din teoriile şi închipuirile oamenilor. Ne-am abătut deja foarte grav de la cuvintele Domnului. Acestea fiind spuse, cum ar trebui să aşteptăm acum întoarcerea Domnului şi răpirea? Puteţi să vorbiţi despre asta cu mai multe detalii?

Răspuns: Speranţele sfinţilor de a fi răpiţi se bazează în principal pe cuvintele Domnului Isus: „Eu Mă duc să vă pregătesc un loc. Iar dacă Mă voi duce şi vă voi pregăti un loc, Mă voi întoarce şi vă voi lua cu Mine, ca acolo unde sunt Eu, să fiţi şi voi” (Ioan 14:2-3). (NTLR®) Noi interpretăm cuvintele Domnului Isus bazându-ne pe propriile noastre teorii şi închipuiri. Citește în continuare „Întrebare 4: Ceea ce aţi spus voi mi-a îngăduit să înţeleg că speranţa noastră în legătură cu întoarcerea Domnului şi răpirea a venit într-adevăr din teoriile şi închipuirile oamenilor. Ne-am abătut deja foarte grav de la cuvintele Domnului. Acestea fiind spuse, cum ar trebui să aşteptăm acum întoarcerea Domnului şi răpirea? Puteţi să vorbiţi despre asta cu mai multe detalii?”