O lectură a cuvântului lui Dumnezeu „Cuvântările lui Dumnezeu către întregul Univers” A douăzeci și șasea cuvântare (Fragment 1)

O lectură a cuvântului lui Dumnezeu „Cuvântările lui Dumnezeu către întregul Univers” A douăzeci și șasea cuvântare (Fragment 1)

Dumnezeu Atotputernic spune: „Când Îmi întorc fața spre univers pentru a vorbi, toată omenirea aude vocea Mea și după aceea vede toate lucrările pe care le-am făcut cu migală în univers. Cei care se împotrivesc voinței Mele, adică cei care se opun Mie cu faptele omului, vor cădea sub mustrarea Mea. Citește în continuare „O lectură a cuvântului lui Dumnezeu „Cuvântările lui Dumnezeu către întregul Univers” A douăzeci și șasea cuvântare (Fragment 1)”

În Biblie nu există nicio cale a vieții veșnice; dacă omul respectă Biblia și i se închină, atunci nu va dobândi viață veșnică

Versete din Biblie pentru referințe:

Voi cercetaţi Scripturile deoarece credeţi că în ele aveţi viaţă veşnică, dar tocmai acestea sunt cele care depun mărturie despre Mine! Şi totuşi nu vreţi să veniţi la Mine ca să aveţi viaţă!” (Ioan 5:39-40). Citește în continuare „În Biblie nu există nicio cale a vieții veșnice; dacă omul respectă Biblia și i se închină, atunci nu va dobândi viață veșnică”