Film creștin subtitrat „CONVERSAŢIA” Segment 1 – De ce îi oprimă PCC atât de mult pe creştini?

Film creștin subtitrat „CONVERSAŢIA” Segment 1 – De ce îi oprimă PCC atât de mult pe creştini?

Constituţia chineză stipulează clar libertatea religioasă, dar, pe ascuns, guvernul consumă vaste resurse umane şi financiare pentru a suprima cu frenezie credinţele religioase şi pentru a-i persecuta cu brutalitate pe creştini. Nu s-au dat în lături din a cumpăra cele mai avansate echipamente de supraveghere pentru a-i monitoriza, urmări şi aresta pe creştini. Citește în continuare „Film creștin subtitrat „CONVERSAŢIA” Segment 1 – De ce îi oprimă PCC atât de mult pe creştini?”

Capitolul 104

Toți oamenii, toate evenimentele și lucrurile dinafara Mea vor trece în nimicnicie, în timp ce toți oamenii, toate evenimentele și lucrurile dinăuntrul Meu vor dobândi totul de la Mine și vor intra în slavă împreună cu Mine, vor intra în Sion, Muntele Meu, reședința Mea, și vor coexista alături de Mine pe vecie. Am creat toate lucrurile la început și Îmi voi desăvârși lucrarea la sfârșit și, de asemenea, voi domni pe vecie ca Împărat. Citește în continuare „Capitolul 104”