Muzica Crestina Video „O,Dumnezeule, știi că Îți simt lipsa?” Dragostea lui Dumnezeu mă încura

Cantari crestine Video „O,Dumnezeule, știi că Îți simt lipsa?” Dragostea lui Dumnezeu mă încura

Te iubesc, în inimă, Dumnezeule,
dar mă simt nevrednică.
Fiindu-mi rușine să Te-ntâlnesc,
sunt atât de neliniștită.
Nu pot decât să hotărăsc în sinea mea să-mi ofer mintea și trupul. Citește în continuare „Muzica Crestina Video „O,Dumnezeule, știi că Îți simt lipsa?” Dragostea lui Dumnezeu mă încura”

Putem intra în Împărăția cerurilor acum că păcatele noastre au fost iertate?

He Jun, Sichuan

Duminică, 5 august 2018. Cer noros.

După întâlnirea de azi, un frate a venit să mă caute. Pe chipul lui se citea îngrijorarea. A spus că Dumnezeu le cere oamenilor să fie sanctificați, dar că el comite deseori păcate în mod involuntar și, dacă trăiește mereu astfel, în păcat, va putea oare să intre în Împărăția cerurilor atunci când vine Domnul? Citește în continuare „Putem intra în Împărăția cerurilor acum că păcatele noastre au fost iertate?”