Cuvântului lui Dumnezeu „Hristos înfăptuiește lucrarea judecății prin adevăr” (Fragment 1)

Cuvantul lui Dumnezeu „Hristos înfăptuiește lucrarea judecății prin adevăr” (Fragment 1)

Dumnezeu Atotputernic spune: „Lucrarea judecății lui Dumnezeu este însăși lucrarea Sa, astfel că trebuie săvârșită, evident, de către Dumnezeu Însuși; nu poate fi săvârșită de om în locul Său. Deoarece judecata înseamnă cucerirea rasei umane prin adevăr, este de necontestat că Dumnezeu tot apare ca imagine întrupată pentru a săvârși această lucrare printre oameni. Citește în continuare „Cuvântului lui Dumnezeu „Hristos înfăptuiește lucrarea judecății prin adevăr” (Fragment 1)”

Capitolul 101

Nu voi fi îngăduitor față de niciunul care Îmi întrerupe gestionarea sau care caută să Îmi ruineze planurile. Fiecare ar trebui să înțeleagă ce vreau să spun din cuvintele pe care le rostesc și fiecăruia ar trebui să-i fie clar despre ce vorbesc. În lumina situației curente, fiecare ar trebui să se cerceteze pe sine însuși: care este rolul pe care-l jucați? Trăiți de dragul Meu sau îl slujiți pe Satana? Vine fiecare dintre acțiunile voastre din partea Mea sau din partea diavolului? Toate aceste lucruri ar trebui să fie clare pentru a evita încălcarea decretelor Mele administrative și, drept urmare, atragerea după sine a mâniei Mele furioase. Citește în continuare „Capitolul 101”