O lectură a cuvântului lui Dumnezeu „Omenirea coruptă are mai multă nevoie de mântuirea lui Dumnezeu devenit trup” (Fragment 2)

O lectură a cuvantul lui Dumnezeu „Omenirea coruptă are mai multă nevoie de mântuirea lui Dumnezeu devenit trup” (Fragment 2)

Fulgerul de la Răsărit, Biserica lui Dumnezeu Atotputernic a fost creată datorită arătării și lucrării lui Dumnezeu Atotputernic, q-a doua venire a Domnului Isus, Hristosul zilelor de pe urmă. Aceasta este alcătuită din toți cei care acceptă lucrarea lui Dumnezeu Atotputernic în zilele de pe urmă și care sunt cuceriți și mântuiți de cuvintele Lui. Biserica a fost întemeiată personal, în întregime de Dumnezeu Atotputernic și este condusă de El, ca Păstor. Citește în continuare „O lectură a cuvântului lui Dumnezeu „Omenirea coruptă are mai multă nevoie de mântuirea lui Dumnezeu devenit trup” (Fragment 2)”

Capitolul 98

Toate lucrurile vor veni asupra fiecăruia dintre voi și vă vor permite să știți mai multe despre Mine și să fiți mai siguri de Mine. Ele vă vor permite să Mă cunoașteți pe Mine, unul Dumnezeu Însuși, să Mă cunoașteți pe Mine, Cel Atotputernic, să Mă cunoașteți pe Mine, Dumnezeu întrupat Însuși. Apoi, voi ieși din trup, Mă voi reîntoarce în Sion, Mă voi reîntoarce în buna țară a Canaanului care Îmi este reședința, care Îmi este destinația, și care este baza de unde am creat toate lucrurile. Citește în continuare „Capitolul 98”