Muzica Crestina „Fericirea din ținutul bun al Canaanului” Să întâmpinăm întoarcerea Domnului Isus

Poezii crestine „Fericirea din ținutul bun al Canaanului” Să întâmpinăm întoarcerea Domnului Isus

M-am întors în familia lui Dumnezeu,
cu încântare și cu fericire.
Onorat să cunosc adevăratul Dumnezeu,
mi-am dat inima Lui.
Chiar de-am trecut prin Valea Lacrimilor,
am văzut frumusețea Lui. Citește în continuare „Muzica Crestina „Fericirea din ținutul bun al Canaanului” Să întâmpinăm întoarcerea Domnului Isus”

Capitolul 94

Mă întorc în Sion cu fiii Mei întâi născuți – înțelegeți cu adevărat semnificația reală a acestor cuvinte? V-am reamintit în mod repetat că vreau ca voi să creșteți repede pentru a domni împreună cu Mine. Vă amintiți? Aceste lucruri sunt toate direct legate de întruparea Mea: din Sion, am venit în lume în trup pentru a câștiga prin trup un grup de oameni care sunt în același asentiment cu Mine, apoi ne vom întoarce în Sion. Asta înseamnă că ne întoarcem din trup la corpul original. Acesta este adevăratul înțeles al cuvintelor „întoarce în Sion.” Citește în continuare „Capitolul 94”