Film creștin „Ruperea Vrăjii” Fragment 4 – Este credința în Biblie echivalentă cu credința în Domnul?

Film creștin „Ruperea Vrăjii” Fragment 4 – Este credința în Biblie echivalentă cu credința în Domnul?

Cei mai mulţi pastori și prezbiteri din lumea religioasă cred că Biblia Îl reprezintă pe Domnul și că a crede în Domnul înseamnă a crede în Biblie, iar a crede în Biblie înseamnă a crede în Domnul. Ei cred că dacă cineva se abate de la Biblie, nu poate fi numit credincios și că un om poate fi mântuit și poate intra în împărăția cerului câtă vreme se agață de Biblie. Biblia Îl poate reprezenta cu adevărat pe Domnul? Care este mai exact legătura dintre Biblie și Domnul? Domnul Isus a spus: „Voi cercetaţi Scripturile deoarece credeţi că în ele aveţi viaţă veşnică, dar tocmai acestea sunt cele care depun mărturie despre Mine! Şi totuşi nu vreţi să veniţi la Mine ca să aveţi viaţă!” (Ioan 5:39-40). (NTLR®) Citește în continuare „Film creștin „Ruperea Vrăjii” Fragment 4 – Este credința în Biblie echivalentă cu credința în Domnul?”

Capitolul 91

Duhul Meu vorbește, iar glasul Meu cuvântează în mod constant – câți dintre voi Mă pot cunoaște? De ce trebuie să devin trup și să vin printre voi? Aceasta este o mare taină. Voi vă gândiți la Mine și tânjiți după Mine toată ziua și Mă lăudați, vă bucurați de Mine, Mă mâncați și Mă beți în fiecare zi și, totuși, astăzi, voi încă nu Mă cunoașteți. Cât de ignoranți și de orbi sunteți! Cât de puțin Mă cunoașteți! Câți dintre voi pot fi atenți la voința Mea? Cu alte cuvinte, câți dintre voi Mă pot cunoaște? Sunteți, toți, indivizi vicleni și siniștri și, totuși, încă vreți să-Mi faceți voia? Lăsați-o baltă! Eu îți spun, indiferent de cât de bune sunt acțiunile Satanei, totul e făcut ca să-Mi dărâme construcția și să-Mi întrerupă gestionarea. Citește în continuare „Capitolul 91”