Film creștin „Ruperea Vrăjii” Fragment 2 – Când Domnul Se întoarce, cum Se va arăta El înaintea oamenilor?

Film creștin „Ruperea Vrăjii” Fragment 2 – Când Domnul Se întoarce, cum Se va arăta El înaintea oamenilor?

Zilele de pe urmă au sosit deja, și mulți credincioși tânjesc ca Domnul să Se întoarcă și să-i ia în împărăția cerului. Dar știţi cum ni Se va arăta Domnul când Se va întoarce? Va fi într-adevăr așa cum ne imaginăm, că El va apărea în văzul tuturor, coborând direct pe un nor? Citește în continuare „Film creștin „Ruperea Vrăjii” Fragment 2 – Când Domnul Se întoarce, cum Se va arăta El înaintea oamenilor?”

Capitolul 89

Nu este ușor să fii în conformitate cu intențiile Mele în tot ceea ce faci; nu este o chestiune de a te forța să te prefaci, dar depinde de faptul dacă te-am înzestrat cu calibrul Meu înainte de crearea lumii, care depindea de Mine. Aceasta nu este ceva ce oamenii pot face. Voi iubi pe cine iubesc și oricine spun Eu că este fiul întâi născut este cu siguranță fiul întâi născut, acest fapt este absolut corect. Poate că vrei să te prefaci, dar acest lucru va fi în zadar! Tu crezi că nu te recunosc? Faptul că te porți frumos în fața Mea este destul de bun? E atât de simplu? Absolut, nu. Trebuie să ai făgăduința Mea, predestinarea Mea. Citește în continuare „Capitolul 89”