Film creștin „Botezul Focului” Doar cei care ascultă de Dumnezeu pot intra în Împărăția cerurilor

Film creștin „Botezul Focului” Doar cei care ascultă de Dumnezeu pot intra în Împărăția cerurilor

Domnul Isus a spus: „Nu oricine-Mi zice: «Doamne, Doamne!» va intra în Împărăţia Cerurilor, ci doar acela care face voia Tatălui Meu, Care este în ceruri” (Matei 7:21). (NTLR®) Cum ar trebui oare să ne străduim să devenim oameni care fac voia Tatălui ceresc și ascultă de Dumnezeu, astfel încât Dumnezeu să ne aducă Împărăția cerurilor? Citește în continuare „Film creștin „Botezul Focului” Doar cei care ascultă de Dumnezeu pot intra în Împărăția cerurilor”

Capitolul 88

Oamenii pur și simplu nu-și pot imagina măsura în care ritmul Meu a accelerat: este o minune care s-a întâmplat, care este de neînţeles pentru oameni. De la crearea lumii, ritmul Meu a continuat și lucrarea Mea nu s-a oprit niciodată. Întregul univers-lume se schimbă de la o zi la alta, iar oamenii se schimbă de asemenea în mod constant. Toate acestea sunt lucrarea Mea, tot planul Meu și, chiar mai mult, gestionarea Mea – nimeni nu știe sau nu înțelege aceste lucruri. Citește în continuare „Capitolul 88”