Interpretare corală creştină de mare amploare „Imnul Împărăției: Împărăţia se pogoară în lume” Previzualizare extinsă

Cantari crestine noi „Imnul Împărăției: Împărăţia se pogoară în lume” Previzualizare extinsă

Imnul însuflețitor al Împărăției a răsunat, vestind întregului univers venirea lui Dumnezeu printre oameni! Împărăția lui Dumnezeu a venit! Toți oamenii se înveselesc, toate lucrurile se bucură! Pretutindeni în ceruri, totul debordează de voioșie! Ce scene captivante de sărbătoare sunt acestea?! Citește în continuare „Interpretare corală creştină de mare amploare „Imnul Împărăției: Împărăţia se pogoară în lume” Previzualizare extinsă”

Capitolul 87

Trebuie să grăbiți ritmul și să faceți ceea ce vreau Eu să faceți. Aceasta este intenția Mea dornică pentru voi. Oare până acum încă nu ați înțeles sensul cuvintelor Mele? Poate că încă nu-Mi cunoaşteţi intenția? Am vorbit din ce în ce mai clar și am spus din ce în ce mai multe, dar nu ați făcut efortul de a încerca să înțelegeți semnificația cuvintelor Mele? Citește în continuare „Capitolul 87”