Muzică creștină „Dumnezeu întrupat împlinește lucrarea de mântuire a omului”

Poezii crestine „Dumnezeu întrupat împlinește lucrarea de mântuire a omului”

Lucrarea Dumnezeului întrupat
este cea mai măreață dintre lucrările Lui.
Lucrarea Dumnezeului întrupat,
cea mai profundă lucrare a Lui.
Din cele trei etape ale lucrării lui Dumnezeu,
cruciale sunt aceste două etape,
aceste două etape ale lucrării,
Dumnezeului întrupat.

Citește în continuare „Muzică creștină „Dumnezeu întrupat împlinește lucrarea de mântuire a omului””

Capitolul 58

Dacă înțelegi intenția Mea, vei fi capabil să Îmi respecţi povara și vei putea să obții lumină și descoperire, să obții eliberare și libertate, făcând pe placul inimii Mele, permițând ca voia Mea pentru tine să fie îndeplinită, aducând edificare tuturor sfinților și întărind și consolidând împărăția Mea pe pământ. Acum, lucrul crucial este să înțelegeți intenția Mea, aceasta este calea pe care ar trebui să intrați și, chiar și mai mult, este datoria ce trebuie îndeplinită de fiecare persoană. Citește în continuare „Capitolul 58”