Trailerul documentarului „Acela care deține suveranitatea peste toate lucrurile” Ascensiunea și declinul națiunilor

Trailerul documentarului „Acela care deține suveranitatea peste toate lucrurile” Ascensiunea și declinul națiunilor

Ascensiunea şi declinul unei țări sau a unei națiunii sunt rezultatul acțiunilor umane? Există o lege a naturii? Ce fel de mister conține? Cine anume comandă ascensiunea şi declinul unei țări sau ale unei națiuni? Documentarul muzical creștin Acela care deține suveranitatea peste toate lucrurile vă va dezvălui în curând misterul! Citește în continuare „Trailerul documentarului „Acela care deține suveranitatea peste toate lucrurile” Ascensiunea și declinul națiunilor”

Capitolul 56

Am început să acționez pentru a-i pedepsi pe cei care fac rău, pe cei care exercită puterea și care îi persecută pe fiii lui Dumnezeu. De acum înainte, mâna decretelor Mele administrative va fi mereu asupra oricui Mă contrazice în inima lui. Să știți acest lucru! Acesta este începutul judecății Mele și nu va fi arătată milă nimănui și nimeni nu va fi scutit, pentru că Eu sunt Dumnezeu Cel lipsit de emoții care practică dreptatea; ar fi bine pentru voi să recunoașteți acest lucru. Citește în continuare „Capitolul 56”