Cuvântului lui Dumnezeu „Cele șapte tunete răsună – prorocind că Evanghelia Împărăției se va răspândi în tot universul” (Fragment)

Cuvântului lui Dumnezeu „Cele șapte tunete răsună – prorocind că Evanghelia Împărăției se va răspândi în tot universul” (Fragment)

Dumnezeu Atotputernic spune: „Mi-am dat Slava lui Israel și apoi Mi-am luat-o înapoi, și după aceea i-am adus pe israeliți la Răsărit și pe toată omenirea la Răsărit. I-am adus pe toți la lumină ca să poată fi reuniţi și să se afle în comuniune cu aceasta și să nu mai trebuiască să o caute. Citește în continuare „Cuvântului lui Dumnezeu „Cele șapte tunete răsună – prorocind că Evanghelia Împărăției se va răspândi în tot universul” (Fragment)”

Capitolul 39

Deschide ochii și privește și poți vedea oriunde marea Mea putere! Poți fi sigur de Mine oriunde. Universul și întinderea Îmi răspândesc marea putere. Cuvintele pe care le-am rostit s-au adeverit toate în încălzirea vremii, schimbarea climatică, anomaliile oamenilor, tulburarea dinamicii sociale și înșelăciunea din inimile oamenilor. Soarele se albește și luna se înroșește; totul este în dezordine. Încă nu vedeți toate acestea? Citește în continuare „Capitolul 39”