O lectură a cuvântului lui Dumnezeu „Cuvântările lui Dumnezeu către întregul Univers” Cea de-a şaptea cuvântare

Cuvântul Se arată în trupCuvantul lui Dumnezeu „Cuvântările lui Dumnezeu către întregul Univers” Cea de-a şaptea cuvântare

Dumnezeu Atotputernic spune: „Oamenii Mei, când ascultați cuvintele Mele, înțelegeți voia Mea? Îmi vedeți inima? În trecut, în timp ce străbăteați calea slujirii, ați dat peste suișuri și coborâșuri, progrese și regrese, și au fost momente când aţi fost în pericol să cădeți și chiar să Mă trădați; dar ați știut că în fiecare moment eram gata să vă salvez? Că în fiecare moment Îmi foloseam vocea pentru a vă chema și pentru a vă mântui? De câte ori ați căzut în plasele Satanei? De câte ori v-ați lăsat prinși în capcanele oamenilor? Citește în continuare „O lectură a cuvântului lui Dumnezeu „Cuvântările lui Dumnezeu către întregul Univers” Cea de-a şaptea cuvântare”