Muzică creștină de închinare „Dragostea lui Dumnezeu îmi cuprinde inima” Trăind iubirea lui Dumnezeu

Muzică creștină de închinare „Dragostea lui Dumnezeu îmi cuprinde inima” Trăind iubirea lui Dumnezeu

Soarele dreptății răsare dinspre est.
O, Dumnezeule! Gloria Ta umple Cerul și pământul.
Preascumpul meu, dragostea Ta îmi cuprinde inima.
Toți cei care caută adevărul Îl iubesc pe Dumnezeu.
Dimineața, devreme, deși mă trezesc singur,
inima mi-e cuprinsă de veselie când cuget la cuvintele lui Dumnezeu.
Cuvintele Lui blânde, ca ale unei mame iubitoare;
cuvintele Lui de judecată, severe ca mustrarea unui tată.
Nimic altceva nu mai iubesc pe lume,
cu toată inima mea Îl iubesc doar pe Dumnezeu Atotputernic. Citește în continuare „Muzică creștină de închinare „Dragostea lui Dumnezeu îmi cuprinde inima” Trăind iubirea lui Dumnezeu”